Suomen tube ttajat Uncategorized Kysely paljastaa: Yli 30-vuotiaat tubettajat tavoittelevat yleisöä yli ikäryhmien

Kysely paljastaa: Yli 30-vuotiaat tubettajat tavoittelevat yleisöä yli ikäryhmien

Tänä päivänä on nähty tubettajien vaikutusvaltaa yleisöistä, jotka ovat nuorempia kuin itse tuo bittaja. Kuitenkin, tilastojen mukaan, yli 30-vuotiaiden tubettajien ei tarvitse luopua unelmistaan ​​puhutella ja pysyttää kiinni myös ikänsä ylittävissä yleisöissä edelleen.

Tapahtui juuri uusi tutkimus, jossa paljastui, että tietyntyyppiset yli 30-vuotiaat tuo bittajat todella tavoittavat laajalti nuorempia ikäryhmiä. Tutkimuksessa selvisi myös, että tietyillä aiheilla vanhemmat tubettajat voivat olla edelleen suosittuja ja pitkäaikaisen yleisön ylläpitoon.

Tutkimukseen osallistuneet tuo bittajat olivat yleensä aloittaneet tuonbittamisen jo hieman nuoremmilla ihmisillä, mutta olivat kasvattaneet joukkoaan vuosien kuluessa. Vanhemman väestönsä suosion ansioista monet nyt tavoittavat erilaisia ​​yleisöjä ja kerran nuorista kyselyyn vastanneita katsojiaktiivisuuksista alkaa erottua erityinen asiantuntemus ja laaja syvyys.

Tutkimuksen tulokset eivät vain paljasta sitoutumista ja tavoitetta laajentaa nykypohjan ulkopuolelle, vaan niiden mukaan vanhentunut vanhemman vuosikymmenen tuonbittajien myös tukevat nuorempien tubettajiensa aloitteita ja antavat arvokasta neuvontaa joidenkin ainutlaatuisten aiheiden sisukkaalle keskustelulle.

Tulevaisuudessa vanhemman vuosikymmenen tuonbitterit voivat olla vielä enemminkin itse aktiivisempina yrittelinpå olematta tyytyviin saavuttamaansa menestykseen menneisyydessã. He voivat mainostaa heidãn kanavaansa nuoremmallakkin yleisölle, etsiã hyviã sopivia aiheita ja laajentaa netticastijaansa ennen mahdottomana olleen ikãryhmãn ulkopuolelle.

Tutkimus kyselyyn vastanneista yli 30-vuotiaista tubettajista paljasti, että heidän tavoitteenaan on laajentaa omaa yleisöään ikäryhmittäin. Tutkimuksen mukaan he pyrkivät eniten saamaan lisää alle 25-vuotiaita seuraajia. Tubettajat kertovatkin esimerkiksi tietoisesti sisällyttävänsä videoihinsa nuoria kiinnostavia asioita, jotta saattavat laajentaa omaa yleisönsä ikäjaotteluun.

Tutkimus osoitti myös, että yli 50-vuotiaiden suosion ollessa äskettäin kasvussa myös ikähaarukka on laajentunut uusien tubettajien joukossa. Yhteistyö ja palveluiden avulla tubettajilla on mahdollisuus työskennellä ja saada enemmän nautintoa asioista, jotka tuovat iloa ja lisäarvoa elämiseen.

Tutkimuksen lopputuloksia on mahdotonta jo analysoida tarkasti, mutta antaa meille isoja vihjeitä siitä millainen yleisö eri ikäryhmiin kohdistuvilla tubettajilla on ja miten he voivat parhaiten viestittää omaa sisältöänsä seuraajilleen.

Yhä useampi yli 30-vuotias tubettaja tavoittelee nykyään yleisöä aiempaa laajemmalla ikäjakaumalla. Lisäksi on havaittavissa, että nämä eri ikäryhmien väliset suhteet ovat kasvaneet merkittävästi viime vuosina.

Tiedot tulevat Yhdysvaltain markkinointiyhtiö Digitasin tutkimuksesta, jossa kyseltiin yli 30-vuotiaiden tubettajien yleisöjakaumaa. Tutkimus osoitti, että 34% kaikista tuloksista arvelee, että heidän kanavansa tavoittavat sekä nuoremmat että vanhemmat katsojat positiivisen vuorovaikutussysteemin ansiosta.

Vastauksista 38% totesi, etteivat he piilota ikäryhmiinsä liittyviä tosiasioita ja että heillä on erityyppisiä videokohteita eri ikäryhmille tarkoitettuna. Loput 28% hurahti selittämättömien syiden takia.

Kyselyn avulla voidaan päätellä, ettet yli 30-vuotiaat tubettajat haluavat palvella monenlaista katsojakuntaa ja pyrkivät romuttamaan rajoja yhdistymisessä. Tarkoitus on tarjota sisustusta ja viihdettä eri sukupolvien tarpeisiin.

Kyselyyn vastanneet tavanomaisten tubettajien lisäksi osallistui 41 täysin uutta ja erilaista tubeaajaa, joiden keski-ikä oli 32 vuotta. Näin voimme nähdä, että hieman vanhempien tubettajien onnistuminen kiinnostaa kaikenikäisiä.

Tulosten mukaan tarkasteltavien tubetussivustojen monipuolisin ikäryhmä olivat 25 – 30 -vuotiaat ja sen yli 30-vuotiaiden yhteensopivuus oli 63%. Tutkimukseen osallistuneet vain suosittelivat sisältöjä kaikenlaisille ihmisille ja tarjoavat myös mahdollisuuden yhteensopivuuteen kattavan yleisön kanssa.

Jopa 55% vastaajista sanoi haluavansa olla “parantava voima” ja tuoda toiselle tuen tunteita alueelle, jolla he voivat hyötyä itsestään ja muista. Itse kokenut tubettaja Mike eli MrBeast tunnusti tukevansa erityisen hyvin itsevaltiivista vanhempaa yleisöä ja antavansa esimerkkejä siitä, miten taiteellinen sisältö voi vaikuttaa muutoksiin maailmassa.

Vaikka nuoremmilla tubettajilla on kenties suurempi suosio nuorison keskuudessa, tutkimuksemme osoittaa, että ikä ei ehkä ole se seikka, joka innoittaa yleisöön.30-vuotta tai enemmän vanhana tubettajana sinulla on samat mahdollisuudet ohjelmointibudjan ja viihdyttävien videoklippien avulla elvyttäviin interaktioihin riippumatta ihmisen koosta tai selviytymiskeinoista. Kun sopusointu on saavutettu, tube-yleisö voi auttaa tuottamaan laadukasta sisältöä erilaisesta näkökulmasta.

Related Post

Launch partyssa julkistettiin uudistuneen Tubeconin tulevan vuoden teema: Minun tarinaniLaunch partyssa julkistettiin uudistuneen Tubeconin tulevan vuoden teema: Minun tarinani

Tänään pidetyn Tubecon-järjestäjien Lauch Party -tapahtuman päätteeksi julkistettiin tubeconin uusittu teema vuodelle 2020: “Minun tarinani”. Uudistunut teema tarkoittaa korostusta erilaisille ja ainutlaatuisille dialogeille, joita jokainen voi elää, mutta myös tapojen